tisdag 11 augusti 2009

Syrummet väntar.

I kväll har inspirationen äntligen kommit tillbaka. Det känns svårt att gå i säng. Vill helst fortsätta sy färdigt mina projekt.Det ska bli en klänning, en topp och draperi till vår klädkammare. Jag är väldigt nöjd med den. Hittar kläder som legat långt inne i garderoben och som är roliga att använda igen.
Men det är en arbetsdag imorgon (eller idag,för det är redan tisdag.) och salsa träning. Det vill man ju inte missa! Inte så kul att dansa omkring och gäspa. Kanske lite oartigt också.
Arbetet på växthuset står just nu stilla. Jag hoppas att min man får lusten tillbaka. Skulle vara så härligt att kunna sitta där nu i höst när han är på älgjakt, varje helg. Tända en brasa i kaminen och bara mysa. Men han har gjort torkollor till mina örter jag håller på att torka. Det är jag väldigt glad över.

.
/H
.

Inga kommentarer: