torsdag 27 augusti 2009

En aningens deppad.

Vaknade idag av migrän. Det var länge sedan det inträffade. Men idag så har det alltså skett. Så idag har jag varit hemma från jobbet.

Började söka bloggar om salsa i Umeå ikväll och där fanns en tjej som går samma kurs som jag. Ung och söt och smal. Jag börjar bli en aningens trött på all yta ibland salsafolket i Umeå.
Kanske inte just på henne utan på att det är utseendet som gäller i slutändan. Man må vara hur duktig som helst, så har man ingen chans mot de söta unga tjejerna.
Jag blir så trött på det. Jag tänker inte visa hur jag ser ut, men jag är ingen person som sminkar upp mig varje dag. Ingen person som klär upp mig varje dag. går inte i högklackat varje dag och jag tränar definitivt inte salsa i finkläder och högklackat. Jag är inte ung längre och jag är inte smal. Jag blir bara så trött!

De tror säkert att jag stoppar i mig en chipspåse när jag kommer hem. Äter godis om dagarna och äter skräpmat. Jag tror ta med faan att jag lägger upp vad jag äter varje dag. Ser någon doktor eller förståsigpåare vad jag äter fel så vore jag evigt tacksam.

Ska dessa människor ta ur mig glädjen i dansen?
Dom har lyckats idag!!!!!!
Jag får se imorgon.
.
/H
.
Frukost: glutenfritt knäckebröd med ost och tomat, kaffe
Lunch: Yoghurt med glutenfri mysli och en klick jordgubbssylt.
Eftermiddags fika: en halv papaya.
Middag: chili korv carne. (kommer recept senare.)
Vatten och migränmedicin

Inga kommentarer: