söndag 21 mars 2010

Musik är viktigt för mig.

Jag är alltid på jakt efter ny musik. Ny röst, rytm, instrument och text som jag tycker om.
Hittade på Youtube, efter det att jag kollat in lite låtar med Erykah Badu, en Sångerska som har en helt otrolig röst. (Badu är en av mina favorit artister, har visst kommit ut med ett nytt album. Måste kolla upp det.)
.
...........................................................................................................................................
Men nu till den denna artist.
Hon kan göra den mest otroliga ljud och läten. Hon har en otroligt behaglig röst.
ZAP MAMA.
Värt att lyssna på.


.
Helgen är slut och jobb igen imorgon. Jag tycker om mitt jobb men för den skull har jag en svacka. Skulle behöva vara ledig en längre tid. Påsken är ju här snart. Då blir det ju några extra dagar.
.
/H
.

Inga kommentarer: