onsdag 17 mars 2010

jag finns kvar...

....dock i en mycket trött version. Allt går ut på att jobba, äta, dansa, familjen och se till att vardagen flyter på.
Allt som har med resten av mina intressen får vänta.
Vilket bara det kan bli väldigt frustrerande.
En bil har lagats.
Födelsedagarna avlöser varanndra i rasande fart.
Det har helt enkelt inte blivit ett enda pyssel gjort.
Förutom att jag hjälper en vän med att sy en klänning.
.
Men en sak har jag att se fram emot. Ska sy min första Samba dräkt. Den ska bli klar under våren. Men det kommer inte att bli någon bikini sak med string i rumpan. Är för gammal för sånt. Har fått lära mig att i en Samba skola ,i Brasilien, på flera tusen medlemmar är det kanske 10- 15 st tjejer som dansar i sådana dräkter. Puh, vilken tur. Tänk vad folk hade skrikigt att jag skulle ta på mig kläder annars....
.
/H

Inga kommentarer: