måndag 16 november 2009

Inte blogg- orkat på länge.


Jag tänker att jag ska göra ett inlägg. Men så går tiden och det blir alldeles försent på kvällen. Eller en bild som jag inte hittar och ord som inte kommer på pränt.
Det blir som bara platt allting.
.
Tänkte jag skulle skriva något fyndigt om Y- dott för hon säger så roliga saker ibland.
Berätta om hur trevligt vi har det i huset.
Vilken bra relation vi har jag och min syster.
Middagar hos varandra i huset.
Barnen som kan välja mellan två maträtter varje dag.
När Y-dott kommer från skolan har hon för det mesta mormor hemma som finns till hands.
E-dott som trivs väldigt bra i skolan.
Tak över huvudet.
Hur kul jag har när jag dansar.
Hur kul det är att pyssla.
Bra vänner.
En bästa vän.
Ett roligt jobb.

Ja, jag har mycket att glädjas åt.

Något fattas, jag vet inte vad.


Vet inte vad jag ska skriva om.
Så med det här inlägget blir det lite och ingenting.
.
Det blir bara det här:

En äppel smilee gjord av Y-dott
från de sura äpplena från vårt äppelträd.
Det är glädje det.
.
/H

Inga kommentarer: