torsdag 25 juni 2009

Datorer i all ära, men...

Här sitter jag och har gjort ett inlägg. Vad händer, jo mina bilder är spårlöst fösvunna ur datorn! Åtminstone tror jag det för jag kan inte hitta dom! Hur ska man kunna göra ett trevligt inlägg utan bilder?Speciellt om man ska visa något. Vet ej. Har inte lärt mig alla fina funktioner heller.

Är en aning lätt irriterad( ...och det är bara förnamnet...).

Hittade en trevlig video som jag skulle lägga in. Tror du att det funkade?
Icket!!!!!

Det är datortrollet som varit framme eller är det min man som har hittat en bra plats till bilderna? Så bra att jag inte hittar dom.

Jag får snällt vänta och fråga min man var i hela h-vetet han lagt dom på datorn.

Jag får spara det inlägget till en annan dag. Nu får det vara slut på detta för idag.

Jag tröstar mig med en bit choklad och titta på kläder och skor från "fornarina". Skulle gärna vilja äga den svart/vit prickiga blusen som Lindsey Lohan har på sig. Även några skor där skulle jag inte tacka nej till.

.

Godnatt( morr).

.


.

.

/H
.

.

Inga kommentarer: