torsdag 15 oktober 2009

En kväll med salsakurs.

Jag tror jag lägger av snart. Denna särskillning av människor. Dessa konstiga män som florerar på kurserna. Jag tycker det snart inte är roligt längre. Jag blir så trött på detta spel ,katt å råtta spelet. Att det alltid ska vara någon slags raggning på kurserna. Jag har aldrig fattat det. Man är lite och inget värt. Det handlar om att dansa med den sötaste, smalaste( jag menar allvar) helst yngsta. Jag ser detta mönster hela tiden. Var har alla trevliga killar tagit vägen?
Jag ställer mig snart på kursen och skriker. Det är inte roligt längre. Tråkigt nog så finns det ingen annanstans att gå på kurs. Jag hade bytt med en gång.
Vad gör jag? Jag dansar kille. Det är tragiskt men jag gör andra tjejer glad.

Vad får mig att stanna kvar?
Musiken, rytmen, dansen, motionen, hålla igång hjärnan, endorfinet.
En förhoppning att denna runda kropp ska bli smal.
Men för helvete dansa med mig då!!!!!
Så kanske jag åtminstone blir smal.
.
/H
.

Inga kommentarer: