torsdag 8 oktober 2009

Dålig på att skriva.

Jag har verkligen varit dålig på att skriva på ett bra tag nu. Familjen tar upp min tid och företaget lika så.
Sen blir det inte lättare när magen är ett stort värkande föremål.
Tvingade mig att dansa salsa igår. enda sättet att glömma smärtan för en stund. Det är så kul att
min kära vän här från H-sund har börjat igen. Det blir så mycket roligare att åka dit. Men inte ens det gjorde att glädjen kunde infinna sig. Jag hoppas att jag blir bättre snart. Men det är väl att hoppas för mycket efter snart 10 års smärta.
Hur mycket tål en människa egentligen?
När ska kroppen lägga av?

Har hittat ett nytt spår som måste undersökas. får jag inte hjälp av sjukvården så får jag försöka hjälpa mig själv. Jag hoppas att det leder till något.
.
/H
.

Inga kommentarer: