torsdag 6 september 2012

Fynd av brodyrböcker

Som tur är så hänger jag inte läpp så länge.
Det är  lönlöst att lägga energi på elaka människor.
De mår sämst själva.
Ska man orka gå vidare i livet så lämna man det bakom sig.
----------------------------------------------------------------
Under en loppisrunda på röda korset hittade jag dessa böcker.
Tre om broderier. De andra om sömnad och makramé.
20 kronor styck på Röda Korset i Umeå.
Ännu mer intressant läsning väntar.
Jag har snyggat till i tre fönster och förbereder gardiner till två fönster.
Så jag unnar mig att krypa ner i sängen för kvällen och läsa en god bok.
Imorgon blir det att dansa salsa. Leder en rueda grupp och
 vi startar upp för hösten igen.
Det ska bli så roligt.
Vill resa till Kuba igen.
Någon som följer med?

:
/ Hella
:

Inga kommentarer: