torsdag 23 mars 2017

Ytterligare förändringar av livet på gång

Jag hoppas och tror på mig själv,
 trots att jag har bromsklossar runt omkring mig.
Jag är min egen coach.
Jag peppar och driver mig framåt.
Jag sjunker till botten men kravlar mig envist uppåt igen av järnvilja och aptit för livet ,
för det är mitt driv.
Jag blir nedtryckt i skosulorna av en del personer i min omgivning men gör guld av skit.
Jag finner alltid positiva lösningar när det är som sämst och gör något bättre av det.




















MEN, nu behöver jag sömn. Mitt blodtryck behöver komma ner i varv.
Jag stressar alldeles för mycket. Jag stressar med fel saker trots att en del är kul.
Inte bra för mitt eget välmående.
Jag har hamnat i mina gamla rutiner igen och sover för få timmar.
Vikten står stilla trots att jag äter LCHF.
Jag behöver en ny fas i mitt liv.
Sortera bort ännu fler gamla uppdrag.
Om några dagar har jag svaret.
Då kanske min ryggsäck är lite lättare.
Jag hoppas det.

Lev väl och ha det gott.
/ Helén






Inga kommentarer: